نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

وصیت نامه

پاسدار اسلام شهید قنبر علی ذاکری

نام پدر : اکبر

تاریخ تولد : 1349

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : پاسدار

محل شهادت : شلمچه

تاریخ شهادت : 19/10/1365

نام عملیات : کربلای پنج

 

و جاهدوا فی الله حق  جهاده و در راه خدا جهاد کنید و حق آن را اداء نمائید .

بار دیگر برسد راهیان مشتاق کربلا ، هوای کربلا آمد و گلهای شکوفای جبهه و جنگ که رزم آوران عرصه پیکار می باشد ، آماده ایثار و فداکاری دیگری می باشند .

آری فرزندان به حق اسلام اینبار می روند یا بهار دیگری برای انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران به ارمغان آورند و جان بر کفان مخلص بار سفر به سوی قتلگاه متجاوزان بستند . انشاء الله تعالی پوزه متجاوزان بعثی بخاک مالیده می شود . امت مسلمان و قهرمان اینک وقت آن رسید که تا پای جان بایستیم و برای اسلام و قرآن دفاع نمائیم ، شماها باید با حضور خود در جبهه های جنگ تحمیلی به دشمنان نشان دهید که واقعاً عاشق و مشتاق قرآن می باشد . اما سخن دیگر با جوانان بی تفاوت : ای کسانیکه فقط و فقط به هیکل ظاهری خود می نازید به خود آئید یقیناً روزی این جنگ با پیروزی به پایان ( خواهد رسید ) و جز شرمندگی برایتان ( چیزی ) باقی نخواهد ماند .

اما شما ای اعضای فعّال انجمن و بسیج ، دست وحدت نسبت به هم بیشتر بفشارید و سدّ محکمی در مقابل توطئه گران و آنهائی که بی خیال در کناری نشسته اند باشید ، و آنها را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنید . اما تو ای پدر بزرگوار و مادر دلسوزم با توجه به آیات قرآن درباره جهاد ، باید دو  روحیه ای عالی و دلی شاد داشته باشید که فرزند شما همچنین درجه ایی یافت و باید خداوند را حمد و سپاس کنید که این لطف را نسبت به حق ما نمود و مرا به پیش خود خواند . از اینکه شما را رها کردم از شما می خواهیم فردا روز قیامت از من شکایت نکنید . و شما برادرانم ! راه شهیدان را ادامه دهید و شما ای خواهرانم ! همچون زینب مقاوم باشید و ذکر و دعاها را بیشتر بخوانید چون ذکر الله سبحانه مجالسه یادکننده خداوند سبحان هم نشین اوست .    علی (ع)

در پایان از ملّت مسلمان ایران خواستارم که اوامر رهبر را مو به مو انجام داده و او را هرگز تنها نگذارید .          3/2/65

 



:: موضوعات مرتبط: شهید قنبر علی ذاکریان عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

حضور نماینده مجلس بابلسر در مسجد جامع عزیزک 27/03/90

مراسم اعتکاف در مسجد جامع عزیزک

 



:: موضوعات مرتبط: عزیزک ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1390 | نظرات ()